zondag 30 december 2012

Nog een nachtje slapen

Nog een nachtje slapen en dan nemen we alweer afscheid van 2012, een jaar vol met liefde en vreugd maar moeilijke keuzes en verdriet kwamen langs.. Maar het was een jaar waarvan je zegt dat het de moeite waard was. Ook zijn er dit jaar weer heeel veel lieve leuke mensen bijgekomen, waaronder mijn schoonfamilie, daarom zijn mijn wensen voor 2013 ook niet zo heel erg groot. Nog gelukkiger 
worden met mijn lieverd en heel veel plezier hebben in ons nieuw huisje wie we in januari betrekken, en dat ik weer een leuke baan zal mogen vinden. en niet te vergeten mensen die ik lief heb ook een top jaar tegemoet zullen gaan. Wil jullie en ieder geval al vanaf deze kant een heel goed en plezierig uiteinde wensen... Geniet en maak er iets leuks van Groet Alex ook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten